Stránka 1 z 1

Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 9. 2006 18:33
od miljan
Jaké máte zkušenosti s reklamacemi vadných výrobků z Mountfieldu?

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 4. 2007 21:56
od Fidych
Ulomené kolečko sekačky jsme reklamovali v záruční době, museli jsme si koupit náhradní, než se vyřídilo posouzení (v třicetidenní lhůtě - ale bylo to dřív). Nebýt toho, že se prodejna právě stěhovala z Terezína do Ústí (nová ještě nefungovala a stará už moc ne), snad by kolečko v T. měli skladem a nemuselo se jezdit jinam.
Dopadlo to jak s chytrou horákyní, že jsme uspěli i neuspěli. Jedno kolečko jsme koupili aby se mohlo sekat, a reklamované nám nakonec vyměnili. Od té doby jsme další reklamaci u výrobků zakoupených v Mountfieldu naštěstí neměli.

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 4. 2008 20:56
od miro1974
Je to super firma, u nás na problémy reagujú mimoriadne pružne a rýchlo, pre islustráciu dodávam, že motorovú pilu mám u nich v oprave od 8.11. 2007, podla vyjadrenia servisu je súčiastka v nedohladne, záruku mi samozrejme neuznali. Isto si u nich ešte niečo kúpim.

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 4. 2008 22:16
od Fidych
To nepotěší :-\ , držím palce, abyste se pily na jaře dočkal. Nebylo by rychlejší se po součástce podívat sám, když reklamaci neuznali? :roll:

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 4. 2008 14:23
od miro1974
Fidych: Ďakujem. Možno ano, no medzičasom som si kúpil značkovú švédsku pilu, ktorá niečo vydrží. Vedúceho servisu to očividne mrzí, že ma natiahli, no čo sa dá robiť. Ako miernu satisfakciu z dôvodu spornej záruky mi ponúkli výmenu súčiastky, v tomto prípade motora zdarma, platiť by som mal len za motor nejakých 2500 sk. Mám zo spomínanej firmy nejaké produkty, napr. krovinorez Oleomac a "wapku", som s nimi spokojný v rámci možností. Osobne si myslím, že ich produkty sú značne predražené, hlavne doplnky, ako pilové lišty, reťaze a pod. sa dajú kúpiť u renomovaných firiem za menšie peniaze. Síce u nich nehrozí koleso šťastia, či výhra automobilu, no ani návšteva servisu po mesiaci. Píšem aspoň podľa vlastných skúseností, neviem ako je to v ČR, tam majú možno zázemie a renomé lepšie. Na záver mi nezostáva nič iné, len ironicky poznamenať, že predajnú stratégiu v zmysle "každý zákazník príde len raz", majú poväčšinou pohrebné spoločnosti a nemali by sa jej držať podobné firmy...

Čo sa týka motora, ten dováža výhradne táto firma a podľa ich vyjadrenia nie je na sklade ako v ČR ani v SR.. a vraj tak skoro ani nebude.

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 4. 2008 17:24
od br-01
mám dost věcí od mountfielda-a zatím vše drží,třeba křovinák má už xx sezon a ani svíčku sem neměnil.Na jaře kupuji vždy strunu a do sekačky mulčovací nůž a nikde sem nenašel levnější,strunu možná,ale blbě sekala a byla velká spotřeba.

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 10. 2015 14:19
od Návštěvník
Mountfield již nikdy. Pokud Máte přebytek peněz a nervů tak si zkuste zkušenost s MOUNTFIELDEM. Já jsem již vyléčen.

Re: Mountfield - zkušenosti s reklamacemi

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2017 15:14
od Zidas
Zakoupil jsem si v prodejne mountfield sekačku ktera po určite době nešla nastartovat tak jsem to zavezl na reklamaci mountfield a tam mi bylo řečeno že mam špatne palivo zaplatil jsem 300 Kč a řikal jsem si že oka mohlo se stat že bylo palivo špatne po cca 9 měsicich nastal stejny problem tak jsme zavezl sekačku znova do servisu a dneska 1.4. 2017 mi volali z mountfield že reklamace je zamitnuta zduvodu špatneho paliva už nevim co stym když jsem tankoval na jine čerpaci stanici a dokonce na OMV mam učty od benzinu ktery jsem tankoval tak bych potřeboval pomoct jak to řešit bo za opravu chcou 640 Kč zase. Takže skušenosti s mountfieldem už nikdy vic !!!!!!!!