Problémy s připojením

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod TWiN666 29. 12. 2017 18:33

Dobrý den, potřeboval bych radu. Od včerejšího rána mi každých 16 min pravidelně vypadne internet. Výpadek trvá cca 1minutu. Nevím vůbec co s tim, ani provider 4x telefonat, vůbec neví. Jsem připojen přes firmu NECOSS s.r.o. Č.B. Zkoušel jsem restartovat router, tovární nastavení, přepsat DNS servery na google. Nic nefunguje. Prosim o radu. Vůbec se v tom jinak nevyznám, takže nevím jak bych vám mohl problém více specifikovat.
Za možnou pomoc velmi děkuji.
TWiN666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hunter21 29. 12. 2017 20:21

Pre nejake kvalifikovanejsie radenie je potrebne vediet co to mas za router, ako ho mas nastaveny a ako si pripojeny na poskytovatela (optika, DSL, wifi.. nieco ine).
hunter21
Pokročilý

Odeslat příspěvekod TWiN666 29. 12. 2017 20:43

Router TL-WR340G/TL-WR340GD, připojení optikou, nevím jak vám popsat nastavení routeru. co přesně mám zkopírovat.

-- 29. 12. 2017 20:44 --

https://gyazo.com/042b59eaa770abb67007f5345c44f247 přidávám obrázek
TWiN666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hunter21 29. 12. 2017 20:59

Zatial staci tento obrazok, mozno neskor bude potrebne nieco viac.
Toto mas zrejme svoj vlastny domaci router. Pred nim bude asi nejaky modem, ktory prevadza optiku na LAN. Je to tak?
Ak ano, vyskusaj pripojit pocitac LAN kablom priamo na ten modem ci o bude padat.

Bude potrebne doplnit este:
- ako si pripojeny pocitacom na ten router (cez wifi, alebo pomocou LAN kabla)?
- pada ti to kazdych 16 minut a to uplne presne na sekundu?
- ked ti to padne je mozne pingnut IP adresu routra (192.168.1.1)?
- ked ti to padne ine pocitace dokazu fungovat aspon tak ze pingnu IP adresu routra?
hunter21
Pokročilý

Odeslat příspěvekod TWiN666 29. 12. 2017 21:04

-Zkoušel jsem zapojit přímo do zdi kabelem, padlo to po cca 10 minutách.
-Jsem připojený kabelem, ale padá i wifi sít na telefonech
-Nejsem si jist jestli přesně na sekundu ale vždy je to +- 10-15 sec okolo 16 min
-Na nadcházející otázky neznám odpověd. Myslíte, že až padne tak zdali můžu načíst adresu routeru ?

-- 29. 12. 2017 21:07 --

Teď mi to spadlo a do nastavení routeru přes ip 192.168.1.1 jsem se dostal
TWiN666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hunter21 29. 12. 2017 21:34

Doporucujem otestovat, co vlastne pada, ci tvoj router, nieco co je za nim, alebo nieco u poskytovatela. Otestujes to tak, ze si nabootujes Live Linux a pripojis sa kablom na ten kabel zo steny. Budes internetovat, vyskusas nieco velke stiahnut, nejaku instalacku windows, alebo Linux a uvidis ci to pada. Ak ano, nebude to zrejme pocitacom, alebo operacnym systemom, ktory tam mas teraz.
hunter21
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Milanr1 29. 12. 2017 21:34

Nehrál si někdo s konfigurací routeru? Jsi si jist, že je zakázaná administrace routeru z WAN portu?
Co s tím?
Zkontroluj/nastav v konfiguraci DHCP serveru delší zápůjčku.
Standard = 24 hod.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TWiN666 29. 12. 2017 22:45

Milanr1 píše:Nehrál si někdo s konfigurací routeru? Jsi si jist, že je zakázaná administrace routeru z WAN portu?
Co s tím?
Zkontroluj/nastav v konfiguraci DHCP serveru delší zápůjčku.
Standard = 24 hod.


Nastavil jsem. S nastavením routeru jsem si hrál, poněvadž jsem si musel nastavit static ip, dle pokynů providera po zpřístupnění static ip, kterou jsem si pořídíl
TWiN666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kysa 30. 12. 2017 18:56

skusil bych pingat ip routeru a gw providera. Podle toho se dá poznat, kde může být problém.
V příkazovém řádku napiš ping -t 192.168.1.1 otevři druhý příkazový řádek a tem napiš ping -t 10.105.89.177
měly by se ti zobrazovat odpovědi od zařízení. Při výpadku se podívej jestli obě zařízení odpovídají. Pokud ano, nic s tím nenaděláš, je to problém u providera.
ještě mě napadá, pokud je výpadek na minutu, svítí v tu dobu ledky na portu u přívodu internetu?
Kysa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TWiN666 31. 12. 2017 10:54

Myslím si, že chyba v routeru není, poněvadž mám výpadky i když dám kabel, přímo do zdi bez zapojení do routeru. Zkouším teď ty pingy v cmd :)

-- 31. 12. 2017 11:05 --

Kysa píše:skusil bych pingat ip routeru a gw providera. Podle toho se dá poznat, kde může být problém.
V příkazovém řádku napiš ping -t 192.168.1.1 otevři druhý příkazový řádek a tem napiš ping -t 10.105.89.177
měly by se ti zobrazovat odpovědi od zařízení. Při výpadku se podívej jestli obě zařízení odpovídají. Pokud ano, nic s tím nenaděláš, je to problém u providera.
ještě mě napadá, pokud je výpadek na minutu, svítí v tu dobu ledky na portu u přívodu internetu?


U Pingu mě obě adresy odpovídají, při pádu ledky problikávají.
TWiN666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kysa 31. 12. 2017 15:07

Pokud při výpadku obě adresy odpovídají, má problém poskytovatel. S tím naděláš jenom to, že mu budeš volat (pokud je normální), nebo pošleš oficiální reklamaci. Jak má být reklamace podána najdeš ve smlouvě.
Kysa
Mírně pokročilý


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků