Na aukru dražím už celkem dlouho, ale tohle jsem nezažil. Prodal jsem mobil (Nokia N78 za 2900 Kč finální ceny), kupující jej uhradil, já odeslal. Vše OK.
Pak mě ale kontaktoval s tím, že prý mobil neodpovídá popisu a že jsem podvodník a lhář. Jedna věc je, že je to blbost, ale hádejte se s idiotem. Tak jsem mu nabídl, že ať mi telefon pošle, že zkontroluji zda je OK a ihned pošlu zpět peníze. Nato mi panáček sdělil, že buď přistoupím na to, že mi to pošle na dobírku nebo mu dopředu pošlu zpět peníze a on mi to zašle, jinak na mě podá trestní oznámení a Aukro mě sedře z kůže na základě programu na ochranu kupujících.
Dotaz zní: Jaké jsou mé šance při podávání vysvětlení? Stojím si za tím, že telefon byl při odeslání OK a že jsem mu nabídl řešení v podobě odstoupení od smlouvy a navrácení přístroje a následně peněz - to ale neakceptoval.
Co myslíte garážníci? Máte podobné zkušenosti?