od koblih.jr 10. 12. 2012 09:27
Nevím, kde jste čelí informace, že se to nevztahuje na skla a tedy i na displeje, ale nechce se mi věřit, že by to takto, obzvlášť v elektronice, selektovali...
Každopádně bych v tom nehledal nic pofidérního. Pojistka je abstraktní název a popravdě nevím, jak jinak tuto službu nazývat. Jde o to, že tato pojistka je službou, která vám zaručuje, že žádný produkt bude zcela vždy funkční i za cenu vaší viny. Tedy utopený ve vaně, rozkousaný psem, oslintaný od mimina nebo přejet autem. Pojistkou se víceméně rozumí bezplatná oproto. Proto se mi nechce zdát, za by lišácky vynechali právě tolik hojné opravy displejů...
No, jsou zde i extrémy, že? Jednak opava, když nejde provést. Třeba telefon na půl. Tam bude asi výměna kus za kus. Pak ztráta. Tam taky nic. Protože dle výše uvedených podmínek akceptuje pojišťovna odcizeny telefon. Podmínkou pro vydání nového kusu, je potvrzeníod policie a protokol o tom, že pachatel je neznámý. U aut je to stejně. Když auto ztratíte, nic pojišťovna nevyplácí. Když je auto/telefon odcizen, musíte mít papír, kde je uveden imei, barva a info o tom že produkt je zablokován.
Prostě při ztrátě pak na policajtech musíte opakovaně tvrdit, že v tramvaji 18 vám někdo vyčistil celý batoh... Ne vaše vina, cizí zavinění... Ovšem chce to mít i krabicku nebo doklad, kde jsou imei.
Na pojištění poslední rok beru ke všemu, naposledy k notebooku. Nikdy jsem jej nevyužil, ale dle slov alza prodejců je to aktivita několik alza ale pojišťovny. Takže nevidím důvod tahat lidi za fusekli.
O klíčkách nevím,pokud na ně narazíte, dejte vědět. Sám jsem podmínky nečetl.